czwartek, 2 czerwca 2011

Realizacja Video - Nagrania konferencji

Jeszcze przed pierwszą edycją Educampa z tyłu mojej łysiejącej głowy pojawiła się myśl o tym jak nadać wystąpieniom trwałości, jak sprawić, że materiały będą dostępne dla wszystkich i wszędzie. Pomysł był prosty po pierwsze postarajmy się nagrać całość. W krakowie pomogła ekipa WebShake.tv i Investor.tv oraz Max Godek.


Materiał okazał się rewelacyjny i przyznam szczerze, że bardzo pozytywnie zaskoczyło mnie to, co można uzyskać dzięki profesjonalnej produkcji i realizacji video.

Warszawski profesjonalizm
Jak dzisiaj pamiętam chwilę, kiedy mocno spóźniony wpadłem na Czerską do siedziby Agory i ku mojemu zdziwieniu ekipa, którą uznałem za "magików z TV", którzy zbierają swoje zabawki po jakimś nagraniu, okazała się być ekipą, która realizuje nagranie z EduCampa.

EduStudio - kręci edukację
Okazało się, że realizacja jest telewizyjna i bez problemu nadaje się do dystrybucji jako materiał promocyjny, a biorąc pod uwagę wysoką wartość merytoryczną warto zgromadzić materiały w jedym miejscu. Właśnie tak powstał portal Edustudio.pl, który wraz z prowadzonym przeze mnie portalem Edukacja Internet Dialog przygotował specjalną ofertę wsparcia dla osób organizujących konferencje edukacyjne. Polega ona na 50% dofinansowaniu realizacji nagrania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz