niedziela, 19 czerwca 2011

Podsumowanie na gorąco

Obawiałem się, że może dopaść mnie rutyna,bo to już przecież trzeci EduCamp, ale okazało się, że nie ma szans. Po pierwsze opóźnił się sam wyjazd, po drugie przepowiednie Google'a dotyczące czasu podróży były lepsze niż nawigacji, co poskutkowało godzinnym opóźnieniem, a co za tym idzie szeregiem mniejszych opóźnień i innych komplikacji.
Kolejne godziny mijały, zbliżała się 17:00, kiedy to miały się zacząć prezentacje sponsorów, a na sali było kilka osób. Z ręką na sercu przyznam, że miałem duszę na ramieniu. Pierwszy raz poczułem na sobie presję bycia organizatorem i przeszło mi przez myśl, że istnieje prawdopodobieństwo, że nikt nie przyjdzie. Najnormalniej w świecie zacząłem się bać, więc skorzystałem z dobrodziejstwa BARcampu i poszedłem bawić się tablicą multimedialną oraz oprogramowaniem WSiP-u.
Na moje szczęście, no i chyba też trochę uczniów, dla których dostępne są pokazywane przez sponsorów konferencji cuda dotarliśmy do godziny 18:00 wszedłem na piętro i zobaczyłem salę pełną ludzi. Poprosiłem więc o 15 min. cierpliwości i ruszyliśmy.
Pełen sukces Moje obawy pozostały na szczęście jedynie obawami i całość imprezy przebiegła bez zakłóceń. Delikatnie kapało z klimatyzacji i (też troszkę z winy oświetlenia i pory roku) było dość ciepło, ale takie szczegóły nie były w stanie czegokolwiek zmienić. Muszę się pochwalić, że przynajmniej częściowo udało mi się wdrożyć 3 z 4 postanowień warszawskich, czyli :
  • powrót do formy barcampu,
  • dłuższe przerwy, 
  • próba powrotu do zasady: Jeśli jesteś sponsorem, może nie musisz występować.
Okazało się, że warunki były sprzyjające do realizacji wszystkich trzech punktów, a doszła do tego jeszcze transmisja online, która też była technologicznym wyzwaniem, ale też się udało.

W tej chwili zapraszam do obejrzenia pełnej galerii zdjęć, bo dla mnie emocje związane z łódzkim EduCampem jeszcze nie opadły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz